2009. január 13., kedd

Mit olvastam 2008-ban?

KATA invitált a játékra, szívesen válaszolok, mert én is szeretek olvasni.

1. Írd le annak az öt könyvnek a címét, amit 2008-ban olvastál.
2. Nevezz meg öt embert, és értesítsd őket.
3. Linkelj vissza erre a bejegyzésre.

Megrázó élmény volt, és mély nyomott hagyott bennem: Bernhard Schlink: A felolvasó (Der Vorleser) című könyve. Németül és magyarul is olvastam. Most filmesítették meg, a női szereplő Golden Globe díjat kapott érte. Nem tudom, megnézzem-e, nem rombolja-e le a könyv által nyújtott élményt.
A lányom látott el Joanne Harris könyveivel. Legjobban az Ötnegyed narancs tetszett. De a Szederbor, a Partvidék, a Csokoládé és a Csokoládécipő is jó volt.

1 megjegyzés:

Ibolya írta...

kedves Zsu))) szeretném a segítségedet kérni egy németes oldallal kapcsolatban, ahol láttam Te is jártál. Elküldenéd nekem az email-címedet,- itt sehol sem találom - hogy leírjam mivel nem boldogulok nélküled??))) ibbi@freemail.hu - köszönöm szépen!