2008. szeptember 16., kedd

"Fánkos" medállal




9 megjegyzés:

Chiara írta...

Zsuzsa,gratulálok, nagyon szép mind a három, nem is tudnék választani közülük!

vezsuzsi írta...

Én tudnék,bár mindegyik tetszik. Én a narancsost választanám! Bár a fánkos is nyami! Keltás ezüstöm van,így azt meghagyom másnak .-)))

N Zsuzsa írta...

Köszi az elismerést!!

Dóra írta...

Én a fánkos mellett döntöttem :)
Lassan "összeveszünk" :)))
A lányod nem jelentkezett még egyikre sem? :)

N Zsuzsa írta...

A barna bogyós tetszik neki.

Ági mama írta...

Hú!! ez is nagyon szuper!!!

Névtelen írta...

Igazán szépséges ez a fánkos medál Zsuzsi!!!!!!!!!!

Liza írta...

Nekem is nagyon tetszik ez a fánkos, nagyon jó ötlet!
Kérlek kukkants be a blogomba van ott számodra valami! :)

Mualla Erdin-Suppruss Takı írta...

Szuper!!!!